20-29

Resan är bokad, & betalad. Så nu finns det inte återvändo. Hade gärna varit i Sverige över nyår också, men nu funkar det inte riktigt. Vi vill hem över nyår. Stå på vår balkong, skåla in det nya året (alkoholfritt). Ser så fram emot det. Vi har även nyårslöften. Kommer att bli ett tufft år. Betala bort ALLA räkningar, spara och leva snålt. :P Men det är det värt, för vi vill bo i ett hus senare. Skaffa en större bil. Nu har vi en sardinburk (vw bora).

Har en del julklappar kvar att fixa. En till Nova (har redan två), en till Nikita (brorsans dotter), en lite större till Minya (har redan två). Engla får nog sina här hemma, när vi kommit hem från resan. Lite "julmys" efteråt. Hon får ju presenter i Sverige också. Kan köpa till någon liten till henne där. Blir så mycket att ta med bara. Ska ju ta med saker från mammas & Andrus förråd också. Hahhaa, dags att rensa bort alla svenska minnen, eller ja, saker iallafall. ;)

Nu ska jag lägga mig för att vila. Börjar bli sjuk, eller ja, känner mig frusen och snuvig + ont i halsen. Får skylla mig själv. Var ute igår med blött hår, som förvandlades till istappar på mindre än en minut. :D Vi har -10/-12 här.. bläääääh...

Återkommer, troligtvis sen när vi är i Sverige. Om jag kommer ihåg. ;)

//Susku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0