Vaccin

Vi var på bvc idag (barnrådgivning som det heter här), för att kontrollera Englas tillväxt. Hon växer ju fort som tusan. Nu hade hon dock "bara" vuxit nästan 2cm! Hennes längd börjar plana liiiite. Skönt det, hon hade ökat nästan 1kg på 2 månader. :) Min tunnis börjar få mage. :D

Hon fick även influensavaccin. Dock en svin-sprutan. Den avstod jag från. Lika bra, iallafall NU. Om en månad ska vi ta påfyllnings sprutan för influensa sprutan. Engla blev råförbannad när de stack henne, hon svor...! Ooops! :D Både jag och sköterskan började asgarva.

Arto är iväg och jobbar, har dubbelskift nu, kväll + natt, sen sover han i gamla lgh några timmar, sen kvällsskift igen. Sen kommer han hem! Finally! <3 Ovant att vara ifrån såhär länge!!! :( Saknar honom massor!!

Nä, orkar inte skriva mer.. ska duscha och lägga mig för att läsa..

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0