Awake.

Fy vilken natt. Som jag kunde ana igår kväll, skulle jag hosta halva natten. Hade dock fel, jag hostade HELA natten. Jag låg och vred på mig, fick byta sida på kudden för den blev blöt. Sen att näsan blev täppt gjorde ingenting bättre. Är galet trött nu, även fast jag fick "sova" i 8 timmar.

Vi kollade på en sjukt bra film igår kväll! Awake hette den. Handlar om en kille som ska hjärttransplanteras. Han vill att operationen ska genomföras av hans gode vän, medans hans mamma vill att operationen ska genomföras av en annan läkare, som är landets bästa. Nu väljer killen att opereras av sin gode vän ändå. Han sövs ner, MEN, han förblir vaken. Kroppen är "nersövd", han kan inte röra på sig. Han får på så vis reda på att hans "goda vän" inte alls var så god... orkar inte skriva mer om filmen, men den är verkligen bra. Värd att se!! Genre: Drama, thriller.

Engla käkar frulle för tillfället. Hon äter ägg och bacon. Hade aldrig trott att hon skulle äta det!! Hennes risifrutti tog slut igår, så vi tänkte klara oss tills idag. Hon skrek såklart efter FRUTTI FRUTTI men det fanns ju inte att ge. Så stekte helt enkelt bacon, om inte hon hade ätit det, då hade Arto garanterat gjort det. ;)
Om ett par timmar ska vi sätta oss i bilen, köra upp mot Salo. Skönt att komma bort härifrån lite, samtidigt kul pga en annan sak! =)

Nä, ska hoppa in i duschen nu, sen plocka lite här hemma.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0