Bastu.

Jag har hostat hela dagen idag med, börjar tröttna på det. Ett par gånger har jag fått rusa till toan, kräkas slem. Sådär jätte trevligt. Urk. Engla har inte blivit sjukare, hon hostar en del, men hoppas det stannar där.
Just nu sover lillan middag, när hon vaknar är det dags för bastu. Jag tror inte att jag vill basta, föööör varmt. :P

Imorgon är det stortstädning och Salo som gäller. Vi har även pratat en hel del om framtiden. Ser såå fram emot kommande året. Allt ska ordnas!! :D Vi ska även gifta oss, 13 augusti 2010 är det dags. <3 Då byter jag efternamn, likaså Engla. Då lämnar vi H efter oss, och börjar på P. =)

Nä, måste fixa disken nu. Sen ner till bastun! :)



Kram kram

Kommentarer
Postat av: glitter

oj! grattis till bröloppet :))

2009-10-10 @ 21:35:35
Postat av: heidi

Åhhhh grattis så jätte mycket!! Underbart att läsa att det går så bra för dig!

2009-10-16 @ 13:11:48
URL: http://heidij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0