God dag.

Åh vad jag älskar att få sova ostört hela natten. Nu har jag dock inte fått det på ett par dagar. Engla vaknar runt 2 tiden, mitt i natten, för att bajsa. Hennes blöja brukar vara sprängfull med kiss också. Detta har inte hänt tidigare. Tror att det har med att göra att hon äter som aldrig förr. Hennes matportion är som en vuxen portion. Eller nä, det var lite att ta i, men hon äter, ordentligt.
Det är mindre trevligt att börja byta blöja vid den tiden. Direkt efter vill hon inte somna, utan det krävs mjölk enligt Engla. Nu har hon dock somnat hyffsat lätt utan det. För hon ska inte behöva mjölk mitt i natten. Speciellt inte när hon kanske dricker 1-2 klunkar, och slänger flaskan därefter...

Imorse väckte lillan mig med att "prata" i MIN telefon. Hon hade även tagit ett par bilden! Grrrrr... Får gömma den lite bättre. Tänk om hon ringer någonstans?! Hahha, nej nej..

Kom på att vi måste skruva ner värmen på elementet inne i Englas rum. Det är SJUKT varmt. Brände tårna på den imorse! Ja alltså element ska ju inte bränna ens händer/fötter om man rör vid dessa...
Dessutom fick vi våra efternamn på ytterdörren igår! ;) Det tog ju bara 1½ månad! Synd bara att de måste ta bort namnen om 2-3veckor igen. Då flyttar vi! Hejdå kimitoön - hej salo.

Nu ska vi smyga in och väcka älskade pappa. Eller vi väntar nog liiiite till. :)
När han fått upp ögonen, drar vi ut på promenad. Så fint väder ute nu, solen skiner. :)









Älskade.


kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0