Problem med nätet.

Anledningen till varför jag inte har skrivit på ett par dagar, är för att jag har haft problem med nätet. Den har inte släppt in mig på blogg.se hemsida, inga blogg.se bloggar, inte familjeliv.se. Ja många .se sidor vägrade funka. Var aningen irriterad. Nåväl, idag funkade allt helt plötsligt. Good good. Har ett par bilder att dela med mig av också! :)

Har även glada nyheter, men de vill jag inte dela med mig av ÄN. Det kommer tids nog. Vet att flera är glada över det, för det är verkligen super duper bra!!!!

Bilderna,













Vi var ute på promenad igår, tog med kameran för skojs skull. Orkade dock inte bära med mig kameran hela tiden, så den låg under vagnen till stor del. Fler bilder finns i mobilen, men de orkar jag inte ladda upp än! ;) Tråkmåns, I know! Har ju inte windows på datorn, utan Ubuntu. Inte lika smidig att använda som windows... grrr...

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: mamma myy

kerros mamille hyvät uutiset....

2009-10-15 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0