Sjuker.

Jag har haft oturen att åka på influensan (?!?!?!)... så jäkla trist. Hostat sönder lungorna i två nätter nu, samt näsan vägrar samarbeta med mig. Inte haft feber än, men det kommer nog också. Engla och Arto är friska än, hoppas det håller i sig. Räcker med en sjukling här i familjen! ;)

Veckan har gått fort hittills. Redan onsdag. Igår firade vi vår första förlovningsdag. :) Redan en månad. Imorgon hämtar vi ringarna. Ska bli ovant att bära ring. =) Blir väl att kika runt i ett par affärer också, men råder köpstopp i vår familj, så blir inte att köpa något nu. Absolut iiiingenting. ;)

Ska underhålla min trötta tjej nu, hon vaknade också vid 7, men somnade vid 22. Alltså har hon sovit lite för lite. Har jag tur, så kan vi båda sova ett par timmar redan på förmiddagen. Artos lunchlåda är färdig redan sen igår. Så slipper göra det. Jaja, får se.

Återkommer senare med nya bilder. <3 min kamera!

Kram/Susku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0