Varför?

Fick en fråga av en kompis igår på msn: "Varför lägger man ut pengar på filmer, varför inte resa istället?"
Well, hade vi haft resa som intresse, då hade vi ju sparat pengar, och rest istället? Svårare än så är det väl inte? Vi gillar att kolla på filmer, och gör det ofta. Gärna en film per dag, men ibland blir det tv istället. Vi vill ha en stor filmsamling. Det är mer värt än en vecka utomlands. ALLA har sina egna drömmar, och intressen. Vi har inget intresse av att resa världen runt. Möjligtvis någon resa till London senare i framtiden, men inga charter och solresor. Jag är inte intresserad av Thailand osv. Gillar inte att stressa vid flygplatsen osv. ;)
Varför sticker det så i ögonen att någon vill ha en stoooooor film samling? För att man kan ladda ner gratis? Vill inte ha 100 filmer på externa hårddisken, vill helre ha filmerna i orginalfodralen. Mycket roligare, och finare. Att de tar plats? So what?!

Kommer att få Sex And The City shoebox av min kära sambo i tidig födelsedags present. Ja, jag fyller år i början av april. Vill egentligen inte ha något, men så kom det på tal, då var det en bra idé. Skolådan kommer att vara fin i bokhyllan, samt vara underbart att kolla igenom hela serien, från första avsnittet, till sista. :P



Nä, nu ska jag påbörja lunchen (lite sent idag, men vi åt frukost vid 10, så ingen är direkt vrålhungrig än).

Återkommer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0