Tammerfors..

Vi ska bila upp till tammerfors på söndag. Liten familjetripp. Är en bit att köra, men äsch.. på måndag börjar Arto jobba, därefter blir det inga utflykter på ett tag. Eller ja, i slutet av februari åker vi till Sverige ett par dagar troligtvis. Får nu se vad fru Turbo säger om saken, likaså mamma osv.

Idag har jag varit på IKEA med en väninna härifrån. Var otroligt skönt att komma bort hemifrån lite, lite ensamtid med en annan vuxen, utan att ha barn med sig. :) Arto och Engla fick lite ensam tid tillsammans. De hade varit på bibblan och fixat mat tillsammans.

Köpte med mig en expedit bokhylla & malm byrå. Imorgon ska vi försöka bygga ihop dessa. Orkade helt enkelt inte idag. Vi sov alla middag. Engla var aningen knpeig inatt, så jag fick inte många timmars sömn..
Ska lägga mig efter csi. Förhoppningsvis somnar jag fort. Behöver sömn! :P

Återkommer imorgon. Ska ladda kamerans batteri, så jag kan ta nya bilder igen. :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0