Värdelös...

jag vet jag vet.. jag är värdelös på att uppdatera bloggen. Antingen har jag något att skriva, men så kommer det annat mellan, så glömmer jag bort det. Eller så har jag ingenting att skriva, och skiter i att uppdatera. :P

Känns skit kul att ha lärt känna en annan familj här i Salo. Outi och hennes barn (likaså man, som vi knappt träffar = jobbar mycket). Vi har umgåtts typ 5 ggr senaste veckan. Hahhaa, Engla och Minttu kommer bra överens. Även om det skiljer 1år mellan tjejerna, så kan de leka fint. Blir mest spring och skratt. Engla är jätte fascinerad av Mariella (bebisen). Hon vill gärna gosa och klappa på bebis hela tiden. :D Outi och barnen kom över igår med fika. Vi kollade på nya twilight filmen. :) Hur bra man nu hängde med, när två tjejer sprang och hade kul, kvittar. Var trevligt med sällskap. Arto var också med. :)

Nu i veckan ska vi åka till olika loppmarknad (är väldigt tveksam till att om jag vill ha något därifrån).. finnarna älskar loppisar. Jag har inte köpt några begagnade plagg.. vet att man kan tvätta dom osv. Men nej.. känns inte bra. Kommer kolla om jag hittar billiga duplo legon, eller möbler. Behöver en tv-bänk, och vardagsrumsbord. Ja och andra småsaker.
På onsdag ska bilen in på service. Kommer bli en dyr historia. Tur att Artos pappa har lovat att lägga ut den summan. Den kommer garanterat inte gå igenom besiktning i dags läget. :( Hatar den bilen mer än allt.. vi behöver en större bil.....

Nä, orkar inte skriva. Ska ut på baksidan en stund med Engla. Hon ville inte vara på framsidan, då det är så sjukt halt där. :D Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0