Öppnar upp på nytt.

Ja, jag saknar att blogga. Denna blogg var till stor nytta idag. Letade efter en bild på ett par skor jag köpt till Engla för ett år sedan. Hittade inga bilder på internet, men så kom jag på att jag faktiskt bloggat om dessa. Tadaa, så fort jag loggade in här, letade i arkivet, så fann jag det jag sökte efter. Nu ligger skorna ute på huuto.net, hoppas någon vill köpa. :)

Vad annars?
Ja det har hänt en hel del sedan jag bloggade sist.
Vi har flyttat tillbaka till höghus, närmare "civilisationen". Då jag saknar körkort, så var det ett måste att bo närmare stan. Vi bor i en tvåa igen, på 63kvm. Alltså rätt så stor tvåa. Räcker bra för oss nu, kanske dags att skaffa större om ett år? Får se.
Jag har fått jobb!! Jobbar som lärling i en verktygsbutik för tillfället. Ganska så intressant, men fy fan vad kroppen inte gillar det. Ovan vid att använda klackskor, så fötterna har tagit stryk. Vänjer väl mig tillslut? Hoppas.
Engla har börjat hos dagmamma. Hon trivs. Går dock långa dagar, 7.45 - 16. Hon står dock i kö till en förskola närmare hemmet. Samma tider kommer att gälla även då. Dock en vecka i månaden (då sambon jobbar kväll) kommer hon att gå till 17.30. Lite trist för Engla, men jag har inte så mycket att välja mellan. Jobba eller inte? Vi behöver pengarna!

Vi sålde alla våra filmer i somras. Eller inte riktigt alla, men nästan. Sved lite, men de tog upp för mycket plats. Tjänade riktigt bra, men hade kunnat få myyycket mer än så. Vi sålde filmerna till vrakpris. Man lär sig av sina misstag! ;) Samlandet är igång igen. Dock inte på samma skala som innan. Aldrig!!

Nej, jag orkar inte skriva mer just nu. Måste fixa mat till sambon och dottern.
Återkommer, när tid finns! :)

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0